Rate this post
نیما صیرفی نژاد

نیما صیرفی‎نژاد

کنکور ریاضی فیزیک
رتبه ۶۲۷ منطقه ۱
رشته قبولی مهندسی برق دانشگاه صنعتی اصفهان

به نام خدا

سلام من نیما صیرفی نژاد دانشجوی سال سوم رشته ی مهندسی برق دانشگاه صنعتی اصفهان هستم. بنده در کنکور سراسر سال ۹۰ تونستم رتبه ی ۶۲۷ منطقه ی یک رو کسب کنم. این موفقیت تقریبا در تیر ماه ۸۹ هدفی دست نیافتنی برای خودم احساس میشد ولی به حمد الله با تلاش خودم ، یاری خانواده و مدرسه و از همه مهمتر پیگیری ها و مشاوره های مهندس تیکنی این هدف به حقیقت پیوست. اولین آشنایی من با مهندس تیکنی به مهر ۸۸ وقتی که من در کلاس سوم دبیرستان بودم میرسد. وقتی اولین بار ایشون رو دیدم هیچ وقت فکر نمیکردم که ایشون کسی هستند که میتونند من رو برای رسیدن به اهداف بزرگم یاری و همراهی کنند کسی که به بهترین دوست من یا بهتر بگم برادر من تبدیل شد کسی که الان که حتی ۲سال از آن دوران میگذره هنوز یکی از بهترین دوستانم محسوب میشه.

همان طور که همه میدونید سال کنکور میتونه یکی از پر استرس ترین سال های زندگی باشه که همین استرس میتونه ما رو از هدفمون دور کنه. یکی از توانایی های مهندس تیکنی این بود که ایشون با توجه به رابطه ی دوستی بین خودشون و من هرگونه استرس رو با حرف زدن و امید دادن برطرف میکردند حرفایی که از دل بود و بر دلم مینشست .به خصوص بعد هر آزمون که بد شدن هر کدام از این آزمون ها میتونست روحیه ی من رو نابود کنه ولی با تلاش مهندس نه تنها نا امید نمیشدم بلکه تلاشم رو بیشتر میکردم.

یکی از ویژگی های مهندس تیکنی این بود که بر خلاف بقیه مشاور ها که اعتقاد بر تلاش  با حداکثر توان دارند اعتقاد به تلاش منطقی و معقول دارند تلاشی که به من اجازه ی تفریح رو هم میداد حتی گاهی مرا مجبور میکردند درس نخونم!!! و همین باعث میشد که در طول یک سال کنکور احساس خستگی نکنم و این سال به یکی از بهترین سال های عمرم تبدیل بشه  سالی که همش پر خاطات شیرین و به  یاد موندنیه سالی که هر روز آرزوی برگشت به آن سال رو داشته باشم.

دیگر ویژگی ایشون ندادن امید های بی جا بود و این که هر کس رو با توجه به توانایی هایش برایش هدف مشخص میکرد تا با نتیجه نگرفتن از تلاش خود نا امید نشود.

از مهمترین وژگی های مهندس که شاید در کمتر مشاوری دیده بشه این بود که با تمام وجود کمکم میکرد نه این که صرفا برای رفع تکلیف کردن این رو از پیگیری های متداوم و دلسوزانه ی ایشون میشد فهمید.

در آخر میخوام از ایشون تشکر کنم و یه خاطره که برای خودم همیشه جالب بوده بگم این که روز قبل کنکور بود من مهمونی بودم مهندس برای دیدنم به جایی که بودم اومد و تو ماشین با هم صحبت کردیم  از مهندس پرسیدم من فردا رتبم چند میشه؟ مهندس گفت بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ !!!!

با تشکر